اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار در عید غدیر 
اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار در عید غدیر 

اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار در عید غدیر 

ایمان عباس زاده گفت: گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت هم زمان با شب و روز عید غدیر سرود خیابانی اجرا می کند.
شناسه خبر : 1078827 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۳۴

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت هم زمان با شب و روز عید غدیر سرود خیابانی اجرا می کند.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: قرار است در این شب فرخنده در قالب کاروان شادی به جای جای شهر جیرفت رفته و سرود اجرا کنیم.


وی بیان کرد: به همین منظور از چند روز گذشته بچه های گروه سرود شهید پایدار با جدیت در حال تمرین هستند تا همچون گذشته بتوانند بهترین اجرا را در این عید فرخنده داشته باشند.


عباس زاده با بیان این مطلب که ۲ سرود برای اجرا در عید غدیر در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: قرار است بچه های مسجدی این گروه، سرودهای خنده دریا و ساقی کوثر را اجرا کنند تا در این شرایط کرونایی بتوانند ضمن تبلیغ غدیر موجب افزایش روحیه شادی و نشاط در مردم شوند.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اظهار کرد: علاوه بر این نیز در روز عید غدیر خم گروه سرود شهید پایدار در شهر رودبار جنوب سرود اجرا می کند.


وی ادامه داد: اجرای سرود در این شهر، به دعوت کانون فرهنگی هنری شهید باکری است که قرار است بچه ها در جشن ازدواج زوج های جوان سرود اجرا کنند.


عباس زاده در خاتمه عنوان کرد: این نخستین باری نیست که گروه سرود شهید پایدار سرود خیابانی اجرا می کند بلکه از زمان شیوع کرونا تاکنون به مناسبت های ملی و مذهبی با موضوع های مختلف سرود اجرا کرده است.

پایان پیام/ 586